Monday 1 April 2013

TERIMA KASIH KERANA MENAMBAH ^_^



common sentences that used in facebook when people added you ,right?
hari ni bukan nak bersuke rie,bukan nak memuji bukan nak meriak n bukan nak belagak n so on..
malam ni nak marah ... nak geram.. nak cubit2x.. yelaaa.. nada marah*

bukan marah ape.Wey aku tak habis citee lg korang dah pkir 
 "sape add die?
"ape yg die buat kt Ain?"


NO LAAAAAAAAAA IT'S NOT RELATED TO FB..
NI PASAL
  JERAWAT,WHITE N BLACK HEAD!

Don't try this anywhere..
nnt kau jugak yg merana

So,ayat diatas ni nak credits sgt kt dear Blackhead,Whitehead and Jerawat..Kau buat aku makin suke tgk cermin dekat2x sekarang ni.. Suke sengih2x aku tengok kau bercambah dari hari ke hari even aku xkasi baja or siram kau..Kau xbyr pon cukai lau aku mintak..suke ati kau je nak menapak kat muke aku ni..
Lau aku cubit,kau tggl kesan..Lau aku picit,kau degil jugak..Kau saje bikin aku panas dgn letak footprint kau  ek? xde org nak follow kau eh..Even kau letak fooprint pon.No one love you ..gi main jauh2x lar pliss..
ok lau aku nak membebel pasal cendawan2 ni mmg rugi mase je kan?sobs.. makin hari makin btambah kau ek.Aku syg muke aku tau..Sape xsyg muke die angkt tgn ! Tp, msti muke aku merajuk ni lpas kau tumbuh.
die rase diri die makin buruk .die ingt aku xjage..


Mirror oh Mirror.
Kau selalu bg aku kesedaran spy xperasan comel
mmg aku xcomel pon.
thanks to Miss J yg huduh.

talking about acne, my first acne was on my nose..Exactly on my nose when I was in Standard 6
mase tu nk dkat UPSR kot.. n I still remembered mt Science teacher,cikgu Azuar.slalu kutuk my nose n kate I was a clown.. :'( That was not a credit.tu penghinaan..hek3x..
So,mase form 1 comel lg -_- *xde gpo lg la..
tp naik form 2, bersepah Mr J ni naik.. giler aku malu kot !!!! malu giler. aku yg paling teruk dlm kelas aku..Demn..malu3x.. Mase tu,aku rase down..Siyes aq xsuke,aku xsuke jalan2x kuar mktb aku malu jumpa cikgu,aku malu dgn sume laki n kwn2x.. hmm. malu sbb org tgk jerawat aku..Yupt,xterkecuali yg terpikat dgn jerawat aku smpai ad yg mention aku n tny sal jerawat aku ni..Demn.. benci duk situ.. rase mcm terpencil... Rupe tu ibarat utmost priority..So, my journey at PT does not go very well.I dun like so much.
My confidence jatuh sgt la tergolek2x sampai ke bawah.. rase mcm cikgu pon xsuke sbb muke aku..
*overnyer aku..sape yg tau tu mmg phm la ap yg aku rase..Tp,alhamdulillah makin aku membesar makin stabil hormon aku.So, menginjak form5 ke form 4 muke dah ok skit..skit jela.. coz sekarang ni mcm ad contest antra JERAWAT,BLACKHEAD AND WHITEHEAD plak. diorang ni berebut2x nak naik.. giler.
suke aku tgk diorang nak join contest yg aku x organize.. *nada sinis..

ACNE.
you always ruin me n my friends mood !
damn..
time PMS lagila kau mgganas kt muke aku.

jom tgk sape menang ea? nk tgk kau dpt ape.. *benci sep mg..
contoh contest skrg ni.. 
1# skang ni area hidung. jrwat kt tgh2 batang hidung,whitehead duk bwh hidung,blackhead duk ats hidung.. motif nye,berebut nak masuk dlm lobang hidong aku..entah ape yg ade.aku xpsg lampu kan.So,korang curious nak masukla kang.masukla masuk :p
Jerawat pergilah tumboh kat pokok2x nuh.. aku xsuke kau sangat2x.. xtahan sgt2x. Dahla aku xnak kau,kau tggl parut plak kat aku..Korang2x yang ade jerawat macam sy jugak ! jomla kite benci jerawat n cari source nak basmi makhluk ni,huhu :'( .. Sape2x yg sgt bertuah ats muke bumi ni yg xde jerawat yg hingin nak tumbuh kt tempat korang,tahniahlah n bersyukurlah.. bg tips n suggest pape kt kami ni..hek3x..
Kawan2x tu,jgn gune kuat sgt chemicals..Tkut ur future lagi menyeramkan.kedut sribu mybe ? :O
gune putih telur ,aloevera ke ape ke.. hehehe. I used Safi Balqis Perfect 10. *promote.. jgn sekali kali kau gatal tgn nak picit jerawat..hehe..picit whitehead boleh.. *wey xleh jgk..tp aku suke.hehe.. rase lega :p
Malam ni n setrusnye b4 tido kene cucimuka tau.jgn malas2x..nnt minyak n sgala daki n kotoran yg kau tadah hari ni meresap dlm pori2x yg xmalu duk berlubang :p
xsbr rasenyer nk tnggu muke licin halus mulus wah3x. angan2x Ya Allah makbulkan permintaan hambamu ini.. thanks to those how do not measure the friendship or loveship through appearance (muke yg ad jrwat or not) SAY Boos to people like that .. :P ~ Short entry for tonite sincerely I dedicated to my dear acne..*mood siyes xstabil..nak marah kau bukan kau dgr kan? baik aku ckp kt blog aku ..


Kau nak pandang aku boleh..
tp jgn duk kire jerawat aku sudah.
kang aku spray whitehead aku baru tau..
:p

cube paham ape yg gmbr ni mksudkan..

xde orang nak ke die..
jaat laki laki nih.
macamla kau xhensem sgt :p
jerawat ni bukan kami nak.
pendtg tnpa izin LOL

sincerely Miss LOL

5 comments:

  1. amboi2.. tu diaa tu diaaa.. stop talking about jerawat! i ad lg byk taw! huh :/

    ReplyDelete
  2. huh samalah, blackhead, whitehead!!! :( btw, kelakar ayat awk yg psl contest tuuu hahaha

    ReplyDelete
  3. xpo, muko demo xnmpok pun jrawat, muko ambo ni penuhhh...huhu..hahah

    ReplyDelete
  4. @me secret LOLS.. yelaa tp I geram dgn jerawat..so nk luah rase xpuas ati lar ni !
    @nurul izzati haha ye jugak.mujo 3 je participant.. kemasukan yg lain dah ditutup..rapat jik

    ReplyDelete
  5. @fatini adlina demo jah xnapok nyoh.. ambo napok..adik2 ambo napok.. sep double heads tu bersepah kt muke kawe.nak sepak pon xleh

    ReplyDelete