Monday 1 September 2014

this things also affect my mood

ACNE,PIMPLES,SCARS. huhhh disgusting things that keep appearing on my face.ok mls nk mbbebel dlm bahase inggeris.. sekarang ni, im using nour ain skincare again . ok please dont complain why im using this one back . im just trying to be loyal and stick to one... and mmg muke skrg ni, lg teruk drp mase form 5 and lagi teruk drp tahun lepas. teruk tu bkn la smpi xnampak muke sebenar, tp teruk tu sbb sbelum ni pernah memliki kulit yg flawless -__- and skrg ni. jrwt batu sukee naik kt area misai tu . hahaha. and me will picit laa sbb lau x, nampak mcm ade taik lalat kt situ. ceh. mcmla lau xpicit, xnampak kan. so mmg nampak n tggl parut kt situ. ya rabbi, berikan aku kesabaran utk tnggu muke ni kembali licin. possible kah ? satu hari ni, aku down giler. ya allah, rase bulan ogos tu byk sgt ke down nan nyerr.. i stalk someone's instagram. i did adore him. did. coz now im not into him anymore. he was flirting with other girl, yet she's kelantanese too. and he addressed the girl 'barbie', while the barbie adressed him prince charming. and my heart was ... okay, tlg fefeeling sendiri my feeling on that time.mmg girl tu mcm barbie pon, and tudung labuh. hahaha nak nangis ase. she is quite perfect from my view. and me? i was not perfect at all.. and that time, my self esteem is zero. and i told my roomate, im ugly, thats why nobody wants me. i will be forever single coz im ugly. mmg mase tu, down tahap ap.ase nk delete sgala benda yg boleh interact ng manusia, ase nk masuk dlm tanah je. teruk kan? astaghfirullah al azim. i was wrong to feel that way. i have Allah, and my life is not to be looked by ppl .its between me and Allah. please take lesson from my story and dont be like me.this is a 'sometime feelin' that i actually can control. its just , sometimes .. i cant .. sorry Allah for dustakan nikmatMu.. okay sambung balik. lepas tu, my roomate pon ckp.. <<ni ckp dlm wasap ni>> "awk nak ke kawen ng org yg suke sbb rupe?awk nk ke rse syg die tu sbb rupe je?rupe xkekal pon,nnt lmbt laun pudar jgk. ikut awkla if awk nk gitu.. ikut awkla.. .....". lameeeeeee fikir, ya Allah btul jgk rumet ak ckp. tp ade ke org xpndang rupe lgsung? ye lettuw. and i think that im gelojoh. yela, kite nmpk sume org dh jmp kekasih ati msing2, dh jumpe parents segala. yg ak ni plak calon pon xde, bapak mertua lg laa xde.. pdhl ak xperlu gelojoh.umur bru 19 thun. asasi pon xlepas lg.ingt ade nak ko? bljr dlu,kumpul kelebihan diri. nnt mak mertua tny, ap ko ade, nk jwb ap? huhuhu.. ye, aku ni gelojoh. pdhl ad bnda lain lg yg ak perlu utamakan. yes, my future.my studies, my families. yes, all this things will wash away that feeling to love someone. ye, mmg ak dah tak suke sape2 pon skrg ni sbb ak bukannye bersedia utk sume tu. now, ak hny mmpu mndgr cerita org. ad cite hepy, n ad jgk kisah sedihnye. yg bepisah pon ade. lame dh xade prasaan cmtu.Alhamdulillah,xlarat den nk tanggung sume tu balik. terkongkong. and im happy with my life, dikelilingi kawan yg annoying n yg xannoying.they all colour my life.so, lantak kaula jerawat nak naik nyer, i just hope that my jodoh xnampak jrwt tu, or accept my flaws coz i really got plenty flaws. :'( dh brusaha, n hny berserah pdMu Allah .

Sabarlah wahai hati . yes, ain sabar orangnye and thats why Allah puts me into this tests. In shaa allah :')
sincerely Miss LOL

2 comments: